måndag 31 oktober 2011

Loooov

Sitter här ganska slö,
fast det är lov så kliver jag upp vid 9, jag undrar vad det är för fel på mig egentligen...
Aja, Jag var till Polen förra veckan, Vi besökte typ olika koncentrationsläger och sådant,
Det var rätt så intressant men ganska ofattbart det som faktiskt har hänt där en gång i tiden..
Maten där var ju, ja, USCH!
Förrätt : soppa, heeela tiden..
Maten då: Kyckling med antingen ris eller mos eler potatis, fast en gång så fick vi, enligt dom som jobbar där, Turkey, Little chicken.. hahah...
Efterrätten: var inte så god den heller :o
Och vi fick kyckling varenda gång...
jag kan inte äta kyckling.. så jag åt nästan ingeeet... :D
ahhahaha..
Nu är det höstlov, sen efter det är det prao, och efter den skola igen...
då har jag varit borta från skolan i 3 veckor, ganska skönt faktiskt
kanske kommer några bilder från polen, jag vet inte, har tappat bort kameran ( som inte ens är min.. )

aja vi hörs,
Tjoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar