söndag 4 september 2011

det har hänt lite sen sist.. hähähä... :D

Hallo igen,
Det har gänt lite sen sist, hehehee...
Men vi fick nå sånthär idiotryck och kom på att jag kunde rida rebell på bruksridningen ,
så han kom hit och så tränade vi liiite innan vi åkte dit, han va jätteduktig (ärlitestoltöverhonom) fast vi kom näst sist :D
äh, han gjorde näästan sitt bästa så det är lugnt för mig, sen har vi varit iväg med alla 3 bushästarna på premiering också, det gick rätt så bra, och även fast Belina har varit sjuk och så så hade hon ganska höga poäng,
Fina lilla Belina, åh, Underhästen våran.. Hoppas hon blir bra snart..
Sen har vi lilleman också, fölet alltså som har fått sitt namn , Bellson, fast ja kallar han för lilleman eller bellman, :p
Han var rätt så duktig på premieringen , skötte sig hyfsat, i början villa han inte lyssna alls och på slutet så gick han bredvid en ganska snällt..

Sen har det hänt en ganska tråkig sak..
skolan har börjat , det är därför jag inte har skrivit nästan någonting o.0
fast i fortsättningen ska jag försöka skriva lite då o då, när jag har liiite tid över

Just nu sitter jag och jobbar so, går väl sådär...
men jag jobbar ju iaf , så det är bra, eller ?
är lite trögtänkt, senare läre jag stääääda, fast jag orkar egentligen inte, men jag måste,
marcus fyller ju år på tisdag..
på tisdag ja, vad händer då rå.. öm jo jag ska ned till bollnäs och fixa pass, för ja ska åka till polen med nåågon sak i skolan, och efter vi har fixat passet då ska jag iväg o ta bort min cysta på läppen, som hag har haft i 8 månader nu....
så lite glad är jag , hehehee

nej usch, nu måste ja fortsätta med so:n och sluta skriva en massa skit,

Vi hörs,
Hade
Tjooooooo..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar