måndag 5 september 2011

Skooola

Hallo på er,

idag har det hänt grejer du,
skolfoto i skolan, hahaha, själv såg man ut som värsta emot, höhöhö ,
jag kan lägga upp bild på det när ja får dom :D
Typ alla tjejer tuperade håret , hade lite kula kläder och så hade vi typ bokstäver vi höll i där det stod Kristinas änglar, det var just de vi skulle försöka att likna så lite som möjligt, hehehe
Sen spelade jag tvärflöjt för första gången sen i våras, det sitter i fortfarande för att jag träna som en idiot då, har inte spelat något på hela sommaren , fyy sandra, o.0

sen tänkte jag ju jobba so men det går ju som det går, 18 dagar kvar tills det ska vara klart nu, höhö
meeeen jag måste ta o skärpa mig..

egentligen har jag hansbollsträning typ nu men jag har as ont i magen och börjar bli mer förkyld så jag vilar idag
det är väl därför jag sitter här, hehehee

är på lite skratt humör jag , mohahaha :D
nä usch nu läre jag göra någon nytta,

vi hörs

Hajjloo ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar