söndag 24 juli 2011

Det var ett tag sedan..

Hej på er :D
nu var det ett tag sedan jag skrev något här,
I torsdags åkte vi till gävle och shoppade , snabbshoping på hög nivå, sedan hälsade vi på min mormors bror eller något sådant och efter det  så checkade vi in på ett hotell som låg nästan vid gallerian nian :D
Under natten så åskade det som fan, det blixtrade och small samtidigt o.0
på fredag förmiddag gick vi på gallerian och tittade jag hittade inte så mycket men en klocka vart det i varefall,
Sen drog vi till furivik och gick runt där resten av dagen, vi gick ut på någon ö vid havet där det blåste som fan och jag var jättenära på att ramla i ...
Jag åkte en karusell däär och när jag ska köpa biljetter så kom det en cloooown och kramade mig och sa: I love yooou , i love yoou, typ hela tiden , jag vart lite förvånad så jag funderade på att springa därifrån :D
Kul har det varit iaf, jag slänger väl upp en bild på de jag handlade :D
Nu ska jag och Lina sticka till Lilla hawaii och Griiiiiiilla :D

Hejdå Loosers :)





shoppaholic :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar