tisdag 19 juli 2011

Första Blogginlägget :D

Hallojj,


nu har jag har startat en ny blogg pågrund av att den andra var för tråkig.... 
Men här får ni följa mig, 
en tjej på snart 15 höstar som inte riktigt är som alla andra, det lär ni nog märka snart ;)
Jag bor på en bondgård ca. 2 km untanför alfta, med min mamma och lillebror.
Vi har en hel del djur, ungerfär 170 st tror jag de va.
Jag kommer väl skriva och lägga upp lite bilder på dem någon gång :)
Sen några interessen jag har det är ridning, handboll och musik,
Jag har spelat handboll sedan jag började i 1:an och började rida när ja började 2:an
Hästar är det bästa jag vet, dom är så fina varelser, jag är en sånhär helgalen hästmänniska 
Här på bloggen kommer jag skriva om allt möjligt 
hoppas ni fortsätter läsa den
undrar ni något så är det bara att fråga


men dethär var allt från mig denhär gången 


Tjo på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar