söndag 31 juli 2011

Ida bååth was here!

Halloj på er!
Jag tror jag har glömt bort bloggen litegrann, men ida har varit här sedan i tisdags så jag har haft fullt upp :D
Och i måndags så träffade jag en kompis på grillnatta i bollnäs som jag har skrivit med på bdb i några år men aldrig har träffat irl , askul :D
På tisdagen när ida kom tror ja det var så cyklade vi till alfta och badade, efter väger så mötte vi lina sen vid badet träffade vi daniela, sen typ "doppade" vi oss och cyklade på knagga och köpte glass,
Dagen efter vaknade vi typ vid 10 så gick vi upp och gjorde frukost tog med oss beinn och cyklade och badade bakom rehab, vi var där ett bra tag, den stranden är myysig :D
Sen hittade vi lite musslor där, ca. 260 st, det fanns musslor ÖVERALLT!!
Sen dagen efter det, då tror jag vi är på torsdagen så åkte vi till lilla hawaii och badade, jättemysig badstrand!
På fredagen hjälpte vi till hemma i lagården och så gick vi ut och gick med några kalvar, Lugn dag det med andra ord,
Sen på lördagen packade vi båda två för ida skulle hem och jag skulle upp till lilla hawaii och tälta med 2 trollungar :D
När vi kom dit då så baaaaaaaaaaaadade vi en massa, sen grilla korv, sen bada, bada, bada, värma sig sen sooova typ 5 h :O okej, jag erkänner, jag badade inte så mycket på natten, frös som fan! :)
Vi somnade vid halv 5 och vaknade halv 11, jag sooov hela tiden, helt otroligt....
Sen skulle vi försöka få igång elden själv, en tidning, en halv tändsticksask och en massa veträn senare så brann det iaf, så då grillade vi typ korv och hamburgare till fruukost, gott!
Sedan badade vi ett tag igen, så kom mamma,pappa o marcus och hjälpte oss att bära tillbaka alla saker och packa ihop tältet, sååå åkte vi hem igeeen
och tro det eller nej, jag tackade nej till att äta pizza idag, känner mig stolt! :D

Nog med det, nu är det augusti bara så ni vet, nu börjar skolan snart, JÄTTEKUL!! lr inte....
ville vara lite glädjedödare där , mohahah

Det kommer bilder från veckan snart, måste ladda ur kameran först
sköt om er förfan :D

Godnatt mä er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar