tisdag 19 juli 2011

uttråkad :O

Hallojj igen :D


nu har min dator varit på nästan ett dygn och jag har suttit här nästan hela tiden, vilket innebär att jag inte har gjort så mycket o.0
Men just nu så sitter jag här och sorterar kläder, jag har faktisk hittat en hel del saker ja inte ens visste att jag hade :)
sen dunkar jag lite muuusik för det är ingen hemma, hihi kuuung! 
kommentera gärna med en länk till eran spotifylista så jag slipper lyssna på samma gammla skit! ;)


Det har varit så tråkigt väder dom senaste dagarna så man blir alldeles seeg och orkar inte göra någonting, därför går jag bara runt hemma och slöar, men det passar mig ganska bra,
jag är lite seg när det gäller dethär med att skriva också , fast det märks noog :p


jag ska nog ta och fota lite senare :)
kommer kanske bilder då


tjooo.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar