onsdag 20 juli 2011

Snurrig dag

Hallo,
det vart ingen fotografering igår, iställed fixade jag klart rummet,
Idag har jag inte gjort så mycket, jag hjälpte till i lagårn några timmar sen var jag ute och sprang med två kalvar, det gick ganska bra, eller i varefall med den ena, hon fatta precis vad hon skulle göra på en gång :D 
Sen gick jag in och spelade the sims 3, har blivit en sån nörd nu ju :O
spelade väl någon timme innan jag la ner det och gjorde mig iordning för att åka till alfta, på småstadsliv live :D
Jag fick ju gå bara för att min lillebror skulle vara med, han var en ministånk, en del av småstånksgänget, brottslingar från amerika som hade gjort grova brott,dom skulle dansa salsa, kuuung vare!! 

I morgon drar jag till furuvik med "familjen" och så ska vi hälsa på min tremänning som är 2 månader :)
sen sover vi borta antingen 1-.2 nätter så då blir det inget bloggande, men det kommer både inlägg och bilder efter det :D 

nu ska jag sluta skriva, jag är trött och då kan jag skriva hur mycket som helst, det fick Belinda nyss veta , stackarn!




Hante jag haft så tajte troser så har ja bröta omkull dig!! kuuung :)



ähh, 
Godnatt mä er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar